F1 SRM 1990 - Új képek

Megosztom az iWiW-en! Megosztom a Facebook-on! Megosztom a Twitter-en! Hozzáadom a Google könyvjelzőimhez! Hozzáadom a Startlapomhoz! Megosztom a MySpace-en! Könyvjelző és megosztás
Újabb kiadása felé közeledik a mod.
2012.01.07.

Jó fél éve hallatott magáról utoljára az SRM csapata, most a hosszú csendet megtörve új képek érkeztek a hamarosan kiadásra kerülő F1 SRM 1990 2.0-ás verziója. A csapat tervei szerint az új kiadásba az eleddig hiányzó csapatok kerülnek majd be, valamint új hangokat is kapnak az autók.






További képek a kapcsolódó galériában.


2011.05.21.

Továbbra sem teljes még az SRM Team által készített 1990-es modja, ugyan is hiányoznak még csapatok, melyek közül kettő már az 1.1-es patchel bekerült, azonban még mindig akadnak csapatok melyek nincsenek benne. A körözött csapatok: Ligier, Larousse, Eurobrun, Onyx. A hamarosan érkező 1.2-es javítással az új hangokkal és egyéb dolgokkal együtt már ezek is bekerülnek.






 
2011.02.14.

Egy hét csend után megjelent végre a várva várt patch, melynek köszönhetően 2 hiányzó csapat is bekerült a modba.

2011.02.07.


Két hónap után újra hallani valamit a modról, ezúttal egy hangteszt videót tettek közre, melyben egy Ferrari 641-es autót láthatunk a pályán futni pár kört. Hangot figyeljétek.




2010.12.11.

Ugyan fél éve már júliusban megjelent a mod, mégse lett tökéletes, mivel pár csapat hiányzott belőle.
Most ennek a hiánynak a pótlására készül az SRM csapat, és bizonyításképp, kaptunk pár képet az első elkészült autóról, a Dallara F189-190-ről.







 
2010.07.26.
Úgy néz ki eme jó hosszúra sikeredett cikkem itt véget is ér, ugyanis végre megjelent a várva várt F1 SRM 1990!

Nem is fűznék hozzá semmit, töltsétek egészséggel :)


2010.07.20.

Van egy mondás, mi szerint a jóból sosem elég. Így gondolhatták az SRM csapatánál is, ugyanis újra a Brabham-ről adtak ki képeket.
Ezúttal azonban a BT58 és BT59 cockpitjéről.




2010.07.10.


Ugyan voltak már képek a Brabham autójáról, az azonban a BT59 kódjelű autó volt, amiről most kaptok képeket, az pedig az elődje, a címben is említett BT58. Ugyan ezt a járművet az 1989-es szezonra építették, még az 1990-es évadban is használták, az első egy-két versenyen.





2010.06.28.

Fél hónapnyi csend után, az SRM team újabb 3 képpel örvendeztetett meg minket, melyeken újra csak a Life csapat,tűzvörös versenygépe köszön vissza, mely inkább volt szép, mint sem gyors.








2010.06.05.


4 új képet tett közzé az F1 SRM csapata, mégpedig a Brabham BT59-ről.
Eme járművet egy 3.5 literes V8-as Judd motor hajtott. Nem a legerősebb csapatok közé tartozott akkor már, még is szereztek 2 pontot az Amerikai Nagydíjon Stefano Modena-nak köszönhetően aki az 5. helyen ért célba.






2010.05.24.


Lassan már megszokottá válik ezen cikk tőlem, ugyan is, most újabb 5 képet kaptunk ezúttal egy új csapatról, a Coloniról.




A Coloni vagy teljes nevén Enzo Coloni Racing Car System’s, egy elég kis csapat volt, az 1990-es évadot a Subaru gyár segítségével kezdte meg, ami igazából annyit jelentett hogy kaptak egy motort, pici pénzt, aztán fel is út, le is út. A Life csapat mellett, az 1990-es szezonban ők sem tudtak egyik versenyre sem kvalifikálni.





2010.05.22.



Alig 3 napja hoztam nektek egy videót, most itt egy újabb. Ezúttal Silverstone-ban tehetünk meg 1 teljes kört, végig követve Ayrton Senna és Nigel Mansell csatározását.

A modhoz egyébként lesz Tvstyle, mégpedig a videóban látott, amit a 90-es évek első felében használtak.






2010.05.19.


Újabb videó jelent meg a modról, ezúttal újra Spa, és Alain Prost van a középpontban.
Egy teljes kört tehetünk meg a pályán a Professzorral. A pálya egyébként része lesz a modnak.





2010.05.09.


Késő este írom nektek ezt a cikket, jobban mondva egészítem ki, ugyan is fél hónapos csend után, újabb képeket kaptunk az SRM 1990 modról, szám szerint 12-őt.

Képek témája a Jerez-i pálya, ahol előbb a négyszeres világbajnok Alain Prost-al járhatunk körbe a pályán, majd pedig a Life csapat egyik autójával, ami abban az évadban a leglassabb autó volt, 30(!!!) másodperccel volt lassabb az élmezőnytől, így az idei 6 másodperces lemaradások ehhez képest semmik, de ezt a témát inkább nem feszegetem, inkább hoztam nektek 3 képet, a többit pedig megtaláljátok szokás szerűen a képgalériában. (Milyen szépen leírtam egy mondatba majdnem az egész cikk kiegészítést nem-de?:) )







Aki e késői órákban még olvassa az oldalt, és ezt a cikket, és esetleg nem éjszakai műszakban olvassa a munkahelyén az oldalt, annak jó éjszakát kívánok :)!




2010.04.19.

Ezen a borongós, esős napon, két képet hoztam nektek, az F1 SRM 1990 Showroom-járól, ami szerintem valami nagyon jól sikerült.







2010.04.14.


Nos, ma 3 képet hoztam nektek, igaz nem magáról a modról, de ahhoz kapcsolódik.

Ez nem más, mint a Spa Francorhamps 1990-es évadban látott változata, ami az SRM F1 1990-hez készül. Így úgy néz ki, hogy lesz trackpack, bár ez nem megerősített.

Jöjjön az első kép, ahol a célegyenest, a La Source kanyart, és az Eau Rouge felé vezető utat láthatjuk.

 

A második képen az Eau-Rouge egy részletét láthatjuk, valamint a feléje vezető utat, amit akkoriban versenyen kívül közútként használtak, és a régi boxutcát.

 

A harmadik, és egyben utolsó képen pedig a buszmegálló sikánt láthatjuk, amihez szerintem sok mindent nem kell hozzáfűzni :).

 
  


2010.04.10


Mint azt a bevezetőben említettem, egy trailer jelent meg a régóta várt F1 SRM 1990-ről. Nem is húzóm a szót,jöjjön a videó:




2010.03.28.


2 új kép jelent meg az SRM F1 1990 modról, ezúttal a Footwork és a Life csapat került a középpontba.

A Footwork az 1990-es szezonban mindössze 2 pontot szerzett, a Life csapat pedig a Formula 1 történetében az egyetlen olyan csapat, amely egy futamra sem(!) tudta kvalifikálnia magát.

 

 





2010.03.10.

Az SRM Team tegnap közzé tett egy videót, a készülő F1 1990 modjukról, melyben az AGS-el tehetünk meg pár kört a Monzai pályán.

Mit is mondhatnék? A cockpit szépen kidolgozott, a hangok pedig lenyűgözőek.

 

2010.03.06.

Tegnapi nap folyamán 7 új kép látott napvilágot az SRM F1 1990 modról, így még frissnek és ropogósnak mondható.



A képeken szemügyre vehetjük az elég részletesen kidolgozott AGS cockpit-et, emelett a

Paul Richard pálya 1990-es változatát is megtekinthetjük.



A képek alapján szerintem egy fantasztikus modot kapunk majd kézhez, így aki szereti a régi idők Formula 1-ét, vagy csak kíváncsi, hogy milyen érzés lehetett egy 1990-es Ferrari, McLaren, Williams, vagy akár AGS, Lotus volánja mögött ülni, annak érdemes lesz várnia erre a modra.

Paul Richard-os kép alapján sokak fejében megfordulhat a kérdés: Lesz trackpack?
A válasz: Egyenlőre nem tudni, de amint lesz információ róla, közölni fogom a közönséggel.

Végezetül jöjjön még pár kép:












2010.02.27.

Az SRM Team megjelentett a napok folyamán 3 új képet a készülő F1 1990 modjukról. A képek a Suzukai pályán készültek, ahol anno 1990ben az első körben dőlt el a világbajnoki cím Ayrton Senna és Alain Prost között, Ayrton javára.

Véleményem szerint egy fantasztikus modot kapunk majd kézhez, amikor elkészül.

De beszéljenek helyettem a képek:





2010.02.17.

1990...ki ne emlékezne erre az évre, amikor Ayrton Senna és Alain Prost vérre menő csatákat vívtak a világbajnoki címért, amely sokszor konfliktusokat szült. De a végén Senna került ki győztesen.

Most ezt az évadot élvezhetjük majd, az SRM csapata jóvoltából akik már javában készítik a modot rFactorra. A modba bekerülnek majd az adott évad összes csapatai és pilótái. De beszéljenek helyettem a képek, melyeken elsősorban az AGS csapat kerül előtérbe.














  « vissza a főoldalra  

Adatlap

rFactor

Szimulátorok >>

megjelenés:

2007. november 16.

fejlesztő:

ISI

kiadó:

Sniper Entertainment

Web
Magyarítás Demó
Kapcsolódó cheat:
Kapcsolódó videó:

  tovább az adatlaphoz...

Legfrissebb hírek

Legfrissebb letöltések

Mai top játékok

Legfrissebb galériák

A hónap legnépszerűbb hírei