Ligacsokor
- Gyulai.Norbert
- —
- 2010-11-22 10:00:00
Időpont változás és RFT
Hírek
FIGYELEM!!!Időpont változás!A Ligacsokor mostantól Hétfőnként lesz elérhető, több ok miatt és ugyan úgy reggel 10:00-kor lesz elérető.Beszámoló(k)
F1RFT I.
Az RFT első osztálya mostantól szombaton rendezi az időmérőt és másnap azaz vasárnap a versenyt.A Monacol utcai pályán 59 kör várja a I. osztály pilótáit a 6. fordulóban. Több pilóta is hiányzott az időmérő futamon, akik remélhetőleg indulnak a vasárnapi nagydíjon.Változatosan alakult az időmérő három etapja. Az elsőben még nem volt kieső, és az a papírformát hozta. A másodikban már élesedett a harc. Ballai és Mucsina az utolsó pillanatokban tudta csak magát kvalifikálni a Q3-ra. A harmadik etapban Godek remek idővel megszerezte a pole-pozíciót. Ballai csak a második rajtkockából indulhat, míg Mucsina a harmadik helyről rajtol.Az első 10-ből ketten indulnak a kemény keverékűvel, név szerint Németh és Varga.
Időmérő eredménye:
1,Godek M.(Mercedes GP)-1.13.455-Soft
2,Ballai M.(Red Bull Renault)-1.13.752-Soft
3,Mucsina D.(Ferrari)-1.13.837-Soft
4,Báldi G.(Ferrari)-1.13.900-Soft
5,Németh B.(McLaren)-1.13.909-Hard
6,Varju N.(Renault)-1.13.985-Soft
7,Tim G.(Virgin)-1.14.265-Soft
A futam rajtja jó volt. Szerencsére baleset nem volt. Ballai lerajtolta Godeket. Mucsinának sikerült megtartania a harmadik helyet. De ami ezután következett, az nem mindennapi volt. Óriási csaták váltották egymást, miközben voltak fennakadások, kicsúszások. A Safety Car is kissé megbolygatta a sorrendet, ami a futam feléig négyszer is bejött. Az elsőnél Godek esett ki. Az első tíz körben még négyen hagyták el a szervert. Ők mind megkapták a -10 pontot a büntetőpontversenyben. Ami meglepő volt, hogy később a vezető Ballai is hibázott és kiesett. Ekkor Varju N. vette át vezető helyet. Ő is ugyanott fennakadt, ahol Ballai. Neki is búcsúznia kellett a futamtól. Nagyon sok volt a hiba, és csak egyre fogyott a mezőny, miközben késhegyre menő küzdelem folyt minden egyes pozícióért. Az utolsó körökben már csak 9-en harcoltak egymással. Tim G. egy merész húzással kijött a boxba gumicserére, mellyel Báldit szerette volna maga mögött tartani. Ez a húzása olyan jól sikerült, hogy Báldi nem hogy leszakadt tőle sőt, az előtte lévő Mucsinát is befogta, majd az utolsó körökben meg is előzte, és az utolsó kört már a vezető helyen kezdte meg. Már várható volt Tim Gábor sikere, és pont ezen a kaotikus futamon érett be gyümölcse, ami bizonyítja tudását. A második Báldi G. lett, aki meglepően jó taktikai érzékkel vitte végig ezt a futamot, Harmadikként Mucsina ért be a célba, aki csalódottan vehette tudomásul, hogy megint elvesztegetett egy újabb küszöbön álló győzelmet. Akit még érdemes megemlíteni, az Dévai Mátyás. Ő a boxutcából rajtolva a 8. helyen ért a célba, megelőzve Csutit, akinek az utolsó körben égett le a motorja. Külön Gratulálunk minden célba érő pilótának.
Futam eredménye:
1,Tim G.(Hispania)
2,Báldi G.(Ferrari)
3,Mucsina D.(Ferrari)
4,Rudas I.(Force India)
5,Kovács Gy.(Virgin)
6,Lehner P.(Virgin)
7,Puskás B.(Toro Rosso)
Több információ itt:maszosz
« vissza a főoldalra |
---|
Adatlap
Legfrissebb hírek
DRIFT - elképesztő eredmények! |
DRIFT - grandiózus szezonzáró! |
DRIFT - megvolt a hazai EB első felvonása! |
DRIFT - EB futam + nyári tábor! |
GRID Autosport - Íme az autó és pálya lista |