F1 2010 Korea by Rizke - Frissítve!

Megosztom az iWiW-en! Megosztom a Facebook-on! Megosztom a Twitter-en! Hozzáadom a Google könyvjelzőimhez! Hozzáadom a Startlapomhoz! Megosztom a MySpace-en! Könyvjelző és megosztás
A 2010-es szezon egyetlen új pályája, Korea. A pálya a valóságban még nem, de rfactorban már elkészült. Ha szeretnél többet megtudni, olvass tovább.
2010.10.19.

Friss verzió érkezett rFactor alá! Sok panaszt kapott a pálya, mivel a rázókövek nem működtek megfelelően. Ezt a hibát BujdosoT javította, és egyből fel is töltötte. BujdosoT ezen kívül javította a szponzor táblák fémszerkezetét is, tudni illik itt-ott nem volt átlátszó, valamint talán a legfontosabb javítás, hogy nem 2 kört számol 1-nek.
Nem is húznám tovább az időt, a pályát a cikkhez kapcsolva, illetve az jobb oldali oldalsávban megtalálhatjátok.

2010.10.02.


Megjelent a sokak által várt Korea-i pálya Rizkének köszönhetően. A cikkhez kapcsolva, lent megtaláljátok a letöltési linket.
2 szerver van, amelyekről letölthetitek ezt a fantasztikus pályát:
Szerver 2:Megaupload
Szerver 3:Hotfile

Most jöjjön egy kis kedvcsináló: Rizke sokat dolgozott a pályán, hogy úgy nézzen ki mint a valóságban(?). A pálya eredetileg 5.621 km hosszú, és ezt tökéletesen megcsinálta a készítő. Biztosítok mindenkit, hogy a valaha volt legjobb
Korea-i pályát fogjátok kapni rFactor alá. Mivel ez a pálya még csak 0.8-ás verzió, ezért természetesen vannak apróbb hibái, amik szerintem lényegtelenek. Az egyik ilyen például, az, hogy a box ki- és be- járat, nem olyan mint a valóságban, de az ember nem azért tölt le egy pályát, hogy a boxban ácsorogjon, nem de? Ezen kívül, azt hiszem, más nincs is.
Rizke hamarosan egy pályabejáró videót is fog készíteni.


2010.09.29.

Mindenek előtt szeretnék minden kedves olvasót köszönteni.
A nevem Szilágyi Dávid, azaz Lewis0214. 17 éves vagyok, és Miskolcon élek. Elsősorban rFactoros híreket fogok nektek szállítani. "Másodállásban" a cikkek illetve letöltések komment felelőse vagyok.
Na de ennyit rólam, most pedig jöjjön az első cikkem.


 
F1 2010 Korea by Rizke


Ahogy a cikk bevezetője írja, 2010 egyetlen új pályája. Már számos kiadás jelent meg. Rizke neve sokaknak még ismeretlen lehet, de garantálom, hogy ezután a pálya után, sokan megjegyzik majd a nevét. Na nem azért, mert annyira rossz lenne a pálya, hanem azért, mert ez a pálya lesz a valaha volt legjobb kiadás. A készítő a honlapján már meg is jelölt egy kiadási dátumot: 2010.10.02. 20:00, tehát bő 2 nap múlva. Rizke számos videót csinált a készülő pályáról. Ebből a legutolsó videót el is hoztam nektek. A videó a 0.50-es "kódjelű" verzió. Biztosítok mindenkit, hogy már sokkal jobb állapotban van. A mai nap folyamán, a szerkesztő lecserélte a textúrákat, és épületeket épített be. A pálya már végső fázisban van, tehát már a telepítő is készül. A videó előtt még annyit, hogy a pálya 7(!) szerverre lesz feltöltve, valamint ezeken kívül a GPHungary szerverére is fel fog kerülni. Na de nem szaporítom tovább a szót, íme a videó:

 

  Kapcsolódó letöltések    
  Kapcsolódó játéktesztek    
  « vissza a főoldalra  

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned. Ha még nincs azonosítód, regisztrálj oldalunkon!

  Hozzászólások16  

melchi zedek

2010-10-22 12:09:10 [16]

ó persze, ez egy nagyon koherens érvelés volt, ha a forma 1 rajongók 60%-a utálja akkor biztosan szar is mindegyik. gratulálok! na EZ a tipikus példa bináris gondolkodásra.
nem mellesleg: manapság [censored] divatos szidni mindent, amit tilke csinál. ez a 60% semmit nem reprezentál, semmi másról nem szól csak és kizárólag erről.

nekem egy "picit" többet ér amit a formula 1-es pilóták mondanak. lássuk a legfrissebb nyilatkozatokat:

Mark Webber: „Élvezetes itt vezetni, sok egyedi szakasz van a pályán, egy versenyző számára pedig mindig kihívás egy új helyszínre menni.”

Fernando Alonso: "Élvezetes lett a pálya, érdekessé teszi, hogy gyökeresen eltér egymástól a három szektor. Az elsőben magas végsebességre van szükség, a másodikban a tempós ívek vannak többségben, a harmadikban pedig a lassú kanyarok, ezért érdekes lesz látni, hogy az egyes csapatok milyen beállításokat választanak az időmérőre és a versenyre. Nagyon tetszik a 4-es és a 6-os kanyar közötti szakasz. Itt több különböző ideális ív is elképzelhető, és lehet előzni. Az isztambuli pálya utolsó részére emlékeztet. Egyelőre semmilyen negatívumról tudok beszámolni, leszámítva, hogy rendkívül gyorsan koptak a gumik, de erre számítani lehetett egy vadonatúj aszfalton.”

Felipe Massa: "Tetszik ez a pálya. Nagyon hosszú, mindenféle kanyarból van benne, és néhány szakasza hagyományos, néhány pedig utcai aszfaltcsíkra emlékezetet. Főleg a 11-es kanyar nehéz: lényegében két kanyar egyben, és rögtön a kijáratnál a másik irányba kell fordulni.”

Jenson Button: "Az autónk meglehetősen jól működik, tetszik a pálya is - élvezetes és lendületes, noha eleinte kissé nehéz volt a csúszóssága miatt.”

Nico Rosberg: "Ezen a pályán elég kellemes vezetni, és a hosszú egyenesekkel meg az előzést is lehetővé tévő hajtűkanyarokkal versenyezni is jó lesz rajta.”

Michael Schumacher: "A pálya nagyon jó volt, élveztem rajta a vezetést. Egy új pályát, ahol teljesen friss az aszfalt, természetesen fel kell gumizni, de fokozatosan javult az állapota, a nap folyamán nagyságrendekkel jobb lett. Egyébként a vonalvezetés kifejezetten nehéz és trükkös, ezért olyan kihívást jelent, ami nagyon tetszik.”

Kamui Kobayashi: "Elég jó lett a pálya. Nagy kihívást jelent, különösen az utolsó szektor nehéz. Az egyetlen probléma, hogy az aszfalt még nagyon csúszós”

Nick Heidfeld: " Két perc körüli köridőkkel indítottunk, de egy idő után elkezdett eltűnni az olaj és a piszok az aszfaltról, mi pedig lassan felgumiztuk, és onnantól fogva igencsak szórakoztató volt a pálya. Tetszik a vonalvezetésben, hogy sok a kanyarkombináció.”

Nico Hülkenberg: "Elég jó lett a pálya, élvezem a vezetést”

Tonio Liuzzi: "Ez a pálya nagyon érdekes, remek móka volt vezetni rajta.”

Adrian Sutil: "Ma igazán kellemes volt megtanulni az új pálya vonalvezetését. Jó ritmusa van, és akadnak rajta nagyszerű kanyarok is, főleg az utolsó szektorban, ahol rásimul a célegyenesre. Modern pálya létére van karaktere, és miután az aszfaltra került némi gumi is, szórakoztató volt körözni rajta.”

látod pontosan erről beszélek. ezek a vélemények, amelyek számítanak. persze besimulni biztonságos tömegbe és bégetni ugyanazt az mindig hálás és kényelmes pozíció volt.

balage06

2010-10-21 22:11:10 [15]

Mindenki Tilkét fikázza, közben a klasszikus pályákat is folyamatosan alakítják át ugyanazzal a módszerrel, amivel ő dolgozik. Az ok rohadt egyszerű: mivel folyamatosan csökkentik a motorteljesítményt, az aerodinamika pedig fejlődik, a kanyarsebesség egyre nagyobb lesz és egymás követése egyre nehezebbé válik, erre nyújtanak megoldást a hosszú egyenesek és az éles, szögletes kanyarok. Ez az evolúció lejátszódott szinte az összes régi pályán is:

Hungaroring: átépítették az első kanyart, amivel a célegyenes hosszabb lett, az első kanyar pedig szűkebb, a harmadik szektort is átépítették, a régi gyors sikán helyett egy egyenes és egy derékszögű kanyar van. (Érdekes módon ez a két előzési pont van összesen a pályán ideális esetben.)

Silverstone: Arena Layout, nem kell taglalni, két hosszú egyenes és szögletes kanyarok kerültek a régi vonalvezetés helyére.

Spa: a Blanchimont kivezetőszakasza hosszabb lett, egy szögletes sikánt raktak a buszmegálló helyére, ami által a célegyenes is hosszabb lett (szintén ez lett a legideálisabb előzési pont).

Imola: a Variante Altát átépítették élesebbre és szögletesebbre, a Variante Bassát kivették, hogy a célegyenes hosszabb legyen.

Monza: a hagyományos kettős sikánt átépítették egy élesebb, szélesebb szögletes sikánra.

És nekem bejön a pálya, persze nem ez a verzió...

Szemy94

2010-10-21 17:44:17 [14]

@13: Igen, végül is csak a Forma 1 rajongók 60%a utálja Tilke pályáit(nem akarok sokat mondani)

melchi zedek

2010-10-21 17:35:05 [13]

tököm tele van már a gondolatok nélküli, ösztönös tilke fikázásokkal. az effajta bináris gondolkodás a jelenkori magyarország legnagyobb problémája. ez a pálya egyáltalán nem olyan szar, mint ahogy azt karamazov testvér állítja. nincs ezzel semmi baj. persze, azt sem állítom, hogy ez lenne a legjobb. az élet nem fekete / fehér barátaim.

Phung_mester

2010-10-21 15:19:55 [12]

Ez a legjobb pálya, amit csak Rizke csinálhatott volna Grat cimbora

ropikakika

2010-10-21 14:11:48 [11]

ez a pálya egy szar a valóságban remélem jövőre itt nem lesz verseny meg hogy spa marad am nekem a javítás előtt is tetszett a pálya (valóságba utálom)

Birkuc

2010-10-07 11:14:38 [10]

a legfontosabbak, a kanyarok egyáltalán nem tűnnek valóságosnak

karamazov

2010-10-03 11:58:48 [9]

Jó lett , Rizke egész jól megcsinálta , végül is még verseny sem volt köszönet neki .
Persze az is kérdés lessz-e egyátalán .
Nem tudom ...
Ez az általam látott eddigi legrosszabb F1-es pálya , vajon ki tervezte ...
Tilke mossa kezeit ...
Azt hiszem sokan vissza sírjuk a régi pályákat .

Birkuc

2010-10-03 00:04:59 [8]

a rázókövek helytelenül vannak deklarálva az SCN fájlban, ezért nem működnek

ropikakika

2010-10-02 22:50:58 [7]

jaj de jó lett

David1996

2010-09-30 20:43:54 [6]

Grat sok sikert!

Lewis0214

2010-09-30 15:07:36 [5]

Jó pálya lesz. Nem kell izgulni

30623

2010-09-30 14:17:06 [4]

De kár hogy nem jelentkeztem na mind1

30623

2010-09-30 14:06:02 [3]

Jó cikkl és a pálya is jó

Lewis0214

2010-09-30 09:23:14 [2]

Köszi.

ropikakika

2010-09-30 07:25:37 [1]

hát ez nagyon jó pálya lesz grat rizke Lewis0214 a cikk is jó

Adatlap

rFactor

Szimulátorok >>

megjelenés:

2007. november 16.

fejlesztő:

ISI

kiadó:

Sniper Entertainment

Web
Magyarítás Demó
Kapcsolódó cheat:
Kapcsolódó videó:

  tovább az adatlaphoz...

Legfrissebb hírek

Legfrissebb letöltések

Mai top játékok

Legfrissebb galériák

A hónap legnépszerűbb hírei