Ligacsokor - Frissítve VSW!

Megosztom az iWiW-en! Megosztom a Facebook-on! Megosztom a Twitter-en! Hozzáadom a Google könyvjelzőimhez! Hozzáadom a Startlapomhoz! Megosztom a MySpace-en! Könyvjelző és megosztás
F1 RFT II., PGL és frissítve VSW-vel


Liga Hirdetések:


Pro Gamers League



A Pro Gamers League 2009. telén alakult meg. Kezdésként még az F1 Challenge-el. Ezután következett a váltás és jött az rFactor. Második szezonban az F1RFT 2008 v3.1-el ment. Ezt a szezont Molnár Attila nyerte meg. A következő évadban szintén RFT móddal ment a liga de ez már a 2009-es verzió volt. Ebben a szezonban volt talán az eddigi legszorosabb pontállás a végén, ugyanis Szabó Zs. és Bagi N. ugyanannyi ponttal végeztek az élen csupán annyi döntött Szabó javára, hogy neki 1-el több futamgyőzelme volt. Ezután a 4. indulás után jött egy kis újítás és átváltott a liga az MMG2007-re. Ez a szezon közel sem hozott olyan sikereket mint azokat a kezdetekor várni lehetett. A szezon végén azonban megint Szabó Zs. örülhetett, így megtudta tartani bajnoki címet. Jelenleg pedig RFT2010-es moddal zajlanak a futamok. Eddig igen csak izgalmas a szezon. Az F1 melett volt még WTCC bajnokság is aminek a bajnoka Rátkai J. lett. 2011-ben az F1 mellett azonban indul Renault ClioCup és a HRST ligával közösen F2 bajnokság is.

Liga Beszámolók:

F1 RFT II.

valenciapromo_II.o.jpg

A Valenciai pálya sok pilótát megtréfált, mivel igen csúszkálósra sikeredett. Nagyon nehéz stabil, jó köröket produkálni. Többen is az elején többször hibáztak,és csak a végére tudtak belerázódni, és valamennyire összeszedni egy jó kört. Szekeres ismét a legjobb volt a legfontosabb időben. Labancz Nagy kockázatot vállalt azzal, hogy a kemény gumival próbálja meg Szekerest legyőzni. Molnár A. lett a harmadik, akinek talán ez lesz az egyik nagy lehetősége, hogy a dobogó legfelső fokát megpályázza.


A 2011-es év első rajtján kisebb-nagyobb baleset történt. Suborits és Harsányi későn fékeztek az első kanyar előtt és közös erővel kipördítették Labanczot, Többen is összeakadtak ebben a kavalkádban, amiért rögtön a futam elején be kellett hívni a Biztonsági autót. Ez némileg megnyugtatta a kedélyeket, és attól kezdve normális mederben folytatódhatott a verseny. Még így is akadt egy-két hajmeresztő előzési manőver. Nagyon sok volt a hiba. Többen is a bukótérben kötöttek ki. Szerencsére ezekből nem volt komolyabb baleset. Szekeres remekül rajtolt és a z első kiállásokig néhány másodperces előnyre tett szert. Vetélytársa Labancz B. nem volt ilyen szerencsés, mert ő volt az egyik áldozata a rajtbalesetnek, és mire összeszedte autóját, már a mezőny végében találta magát. Molnár és Diósi rendre hibáztak. Nem igen találták meg a játék ritmusát, ellentétben Suboritsal és Deményivel, akik kihasználták az ellenfeleik hibáit, és máris az élmezőnyben találták magukat. A futam utolsó harmadában Gorzó D. fennakadt a rázókövön, ezért ismét be kellet hívni a Safety Cart. Szekeres majd félperces előnye így nullára csökkent, és igazi csemegét ígért az utolsó néhány kör, hiszen Labancz fokozatosan előzte le ellenfeleit és már csak Szekeres volt előtte. Ádáz csata indult az utolsó 5 körben. Labancz minden követ megmozgatott, csak hogy hibára késztesse Szekerest. Szekeres nem hibázott és teljesen megérdemelten nyerte meg a Valenciai futamot. Második lett Labancz B., és a harmadik Bálint Viktor lett. Csak két versenyző esett ki idő előtt a futamból.

Eredmények több info:maszosz


VSW


A két Renault nyerte a kaotikus Bahrein Nagydíjat

Ferkovics Lionel nyerte a kaotikusnak mondható Bahreini versenyt. Második helyen csapattársa, Gazsó Krisztián ért be. Czingel István a sírból visszajőve a 3. helyen zárta a „forró” futamot. Lionel a teszteken is remekelt, de bebizonyította időmérő edzésen is, hogy van keresni valója az első helyen. A pole pozíciót ő szerezte meg. Második rajtkockából indulhatott Bagi Norbert, a harmadikról a Renault-os Gazsó Krisztián. A rajtnál voltak balesetek, de az eleje viszonylag szépen eljött. Bagi-Lionel csata kezdett kialakulni, ám Bagi hibázott így visszacsúszott, végül a futamot is feladta csapattársával, Szapor Lászlóval egyetemben. A rajt nagy vesztese Gazsó Krisztián lett, aki szinte az utolsó helyről feljőve lett 2. helyezett. Frank Gábor és Aulechla Adrián meglepetést okozva a futamon sokáig a 2. és 3. helyen álltak a nagy zavarnak köszönhetően, és rendkívül jól kezelték azt, hogy ilyen elől vannak. Lionel ezen a futamon megcsinálta azt, ami nem sokaknak adatik meg. Leggyorsabb kör, Pole pozíció, Versenyben futott leggyorsabb kör és a verseny összes körét ő vezette. Aki ezen a futamon célba ért az mind elismerésben részesül, mert ez egy rendkivűl nehéz verseny volt. Legközelebb Ausztráliából jelentkezünk. Vajon a Renault folytatja a remekelését? Előkerülnek a Ferrarisok? Mindezt jövőhéten megtudhatjuk 

Egy kis összefoglaló videó formában:


Addig is várják új tagoknak a jelentkezését is, az oldal linkje.

  « vissza a főoldalra  

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned. Ha még nincs azonosítód, regisztrálj oldalunkon!

  Hozzászólások3  

ropikakika

2011-01-13 20:04:50 [3]

VSW-be bent vagyok

gisss

2011-01-11 18:25:17 [2]

Mily jó lenne ha a valóságban is lenne kavalkád a Valenciai pályán.

Phung_mester

2011-01-10 21:06:36 [1]

Gyulai pls irj rám MSN-en, thx

Adatlap

rFactor

Szimulátorok >>

megjelenés:

2007. november 16.

fejlesztő:

ISI

kiadó:

Sniper Entertainment

Web
Magyarítás Demó
Kapcsolódó cheat:
Kapcsolódó videó:

  tovább az adatlaphoz...

Legfrissebb hírek

Legfrissebb letöltések

Mai top játékok

Legfrissebb galériák

A hónap legnépszerűbb hírei