Ligacsokor

Megosztom az iWiW-en! Megosztom a Facebook-on! Megosztom a Twitter-en! Hozzáadom a Google könyvjelzőimhez! Hozzáadom a Startlapomhoz! Megosztom a MySpace-en! Könyvjelző és megosztás
F1RFT 2010 első osztály.

Hírek

F1RFT Magazin

Felröppent a hír, hogy F1 mellet WTCC szériát is akar indítani az RFT vezetője, Sompir.
Reméljük, hogy Sompir készít WTCC MOD-ot.Mellesleg WTCCRFT, de ez még elképzelés, ha többet tudunk róla, akkor felkerül az oldalra.

Féknyomonline TV-n minden kedden 19:30-tól F1RFT Magazin az FTV2-őn, ami maga Maglódi Imre (Sompír) műsora ő fogja kommentálni.Amíg megy az adás addig nézhetjük, ahogyan liga tagjai körözgetnek. 


HRC Renault Clio Kupa

Ez a sorozat alapjaiban eltér a HRC-ben eddig bevett szokásoktól. A versenyt szombatról szerdára
tesszük át este 7 (8?) órai kezdettel. A fordított rajtsorrend, az egyéni skinek és feliratok, az új pályák
és modok használata ezen sorozatnál elmarad. A versenyeket egy közkedvelt moddal futjuk, amellyel
sok más liga és közösség jó pár bajnokságot és km-t lefutott. Pályák terén sincs probléma a
megbízhatósággal és most ezt tartjuk szem előtt. Csak olyan aszfaltcsíkokat koptatunk, amelyeken még
ott száradnak az elmúlt pár év HRC-s olajfoltjai. A tesztnapot általános érdeklődés hiányában szintén
töröljük, felesleges munkát nem csinálunk magunknak. A versenyhétvége egy rövid 15 (20?) perces
kvalifikációs etappal kezdődik. Ezt egy 5 (10?) perces szünet követi, amely után az első 30 perces
futam kerül megrendezésre. Ezután egy újabb 5 (10?) perces pihenőt tartunk. A második és egyben
utolsó szünet után következik egy újabb futam, amely szintén 30 perces lesz, de a rajtsorrendet már
az első futam végeredménye határozza meg. A versenytávot természetesen körszámban határozzuk
meg, melyet a hotlaps alapján számítunk ki (az első 5 idő átlagához hozzáadunk 1 mp-t? majd ezzel
osztjuk el a fél órát). A még tisztázatlan kérdésekhez ?-jelet tettem, természetesen megfelelő érdeklődés
mellett minden jelenleg még képlékeny dolgot helyreteszünk. A szabályzat a most is érvényben lévő V8
szabályzat átírásával készülne el.

Tervezett futamok:
- Adelaide
- Autodrom Most
- Brands Hatch
- Birmingham Superprix
- Donington
- Eastern Creek Laser
- Long Beach
- Norisring
- Pannonia Ring
- Surfers paradise


több infó később.

Beszámolók


F1RFT 2010 I.-->Shanghai



F1RFT 2010 I osztálya Kínába érkezett, ahol a keddi tesztet Báldi Gergő nyerte 1:34-es idővel, amin nyolcan vettek rész.42 kör várja a versenyzőket. Az időmérő futamot a tv.feknyomonline.com sugározta csütörtökön 19 órától, versenyt pénteken 19 órától közvetítette.

Igen kevés pilóta indult a csütörtöki időmérőn. Kétséges volt, hogy egyáltalán megrendezzék-e az időmérő futamot. Zsiga, Sipos, Csuti, Csordós nem indultak. Ballai 10 rajthelyes büntetést kapott. Tim G. és Godek M. nem jelentek meg. A kínai futam legnagyobb esélyese Báldi G. és Kancsár F.. 
Érdekesség:
Dévai, Szilágyi kemény keverékű gumiszettel indultak.

Időmérő eredménye(első 5):
1,Báldi G.(Ferrari)-1:33.713
2,Kancsár F.(McLaren)-1:34.132
3,Ferencz M.(Red Bull)-1:34.371
4,Dévai M.(Mercedes GP)-1:34.396
5,Puskás B.(Toro Rosso)-1:34.549

Ballai,Kancsár,Ferenc nagyon vissza estek, és valahogy vissza kellett kerülniük.A Ferrarik gyengének látszódott, de lehet, hogy nem volt gyenge csak, mint két héttel ezelőtt Ballai.Viszont Mucsina nagyon jól rajtolt, és a harmadik helyen is volt, de jött rá a Renault-os Varjú.Puskás élete versenyét tudta maga mögött a második helyével.Kancsár az első 15 körben volt a leggyorsabb és a 12. körben már a 6. helyen volt, és kijött a box-ba.Puskás és Báldi is ugyszint.Mucsina vezetett a 14. körben, a tumultusba jöttek vissza és szerencsétlenségükre kemény keverékű pilóta elé.Mucsina kijött a box-ba és Kancsár elment.Féltávnál Ballai, Báldi, Puskás jött össze, Báldi elfordult a hajtű kanyarban és Ballai kijött a 17. körben.19. körben Kancsár megelőzte Báldi-t.Mucsina a versenyen szárnyra kapott, nem úgy, mint az időmérőn.Ferencznek elment a kínai futama.Ballai taktikája bejött,és az elvileg a 4. helyen ér célba.30. körben Kancsár,,megörült" és 1-2 mp-t adott Dévainak.32. kör Kancsár megelőzte Dévait és Varjutól 6másodpercre volt.36. kör Mucsina elmegy Ballai mellett.40. kör Kancsár megelőzi Varjut,így Kancsár nyerte a futamot.

Verseny végeredménye:
1,Kancsár F.(McLaren)
2,Varjú N.(Renault)
3,Dévai M.(Mercedes GP)
4,Báldi G.(Ferrari)
5,Puskás B.(Toro Rosso)

további eredmények itt láthatóak.
  « vissza a főoldalra  

A hozzászóláshoz be kell jelentkezned. Ha még nincs azonosítód, regisztrálj oldalunkon!

  Hozzászólások3  

Phung_mester

2010-10-23 22:44:40 [3]

ne mrossz a cikk, kongratulésün'

Gyulai.Norbert

2010-10-23 14:45:44 [2]

thx gisss!
én is izgalmasnak tartom a pályalistát

gisss

2010-10-23 13:17:55 [1]

Jó cikk. A Clio kupa pályalistája egészen izgalmas.

Adatlap

rFactor

Szimulátorok >>

megjelenés:

2007. november 16.

fejlesztő:

ISI

kiadó:

Sniper Entertainment

Web
Magyarítás Demó
Kapcsolódó cheat:
Kapcsolódó videó:

  tovább az adatlaphoz...

Legfrissebb hírek

Legfrissebb letöltések

Mai top játékok

Legfrissebb galériák

A hónap legnépszerűbb hírei